جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه

author
0 minutes, 40 seconds Read

جلسه قرارگاه جهاد تبیین شهرستان کوار

فرماندار شهرستان کوار در جلسه قرارگاه جهاد تبیین گفت: مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه ریزی در انجام کارهاست و به همین دلیل باید بیان حقیقت و روشنگری نیز با برنامه ریزی دقیق باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوار، سعید خانی صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه جهاد تبیین با اشاره به اینکه جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است، گفت: مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه ریزی در انجام کارهاست و به همین دلیل باید بیان حقیقت و روشنگری نیز با برنامه ریزی دقیق باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان کوار با اشاره به اینکه اگرچه طی ۴۴ سال گذشته هم دشمن در ابعاد مختلف نظامی، امنیتی، فشارها و تحریم‌ها شکست خورده است، اظهار کرد: همه هدف و تلاش دشمن این است که امروز با تمام توان دست و پا می‌زند تا مردم را ناامید کرده و دستاوردهای بزرگ نظام را سیاه‌نمایی کند.
خانی اضافه کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری‌ «مدظله العالی » همه موظف هستیم جهاد کنیم و دستاوردهای ۴۴ ساله نظام و انقلاب و افتخارات ملت ایران را در زمینه‌های مختلف تبیین کنیم.
فرماندار کوار ادامه داد: حضور قشر علمی و نخبگان در ادارات و ورود ادارات به بحث جهاد تبیین یکی از موضوعاتی است که حتماً باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اهمیت نقش بانوان در خانواده و جامعه گفت: دشمنان از طریق بانوان، بنیان خانه و خانواده را مورد هجمه قرار داده‌اند تا بدین بهانه به اسلام ضربه بزنند و این کار نباید انجام شود و نظام خانواده نباید آسیب ببیند

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *